Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Direct naar onderwerpen:

Algemeen
Tickets
Arrangementen

 

Algemeen

In welke taal is de voorstelling?

Elisabeth de Musical is geheel in het Nederlands.

Is er boventiteling aanwezig?

Elisabeth heeft géén boventiteling.

Hoe lang duurt de voorstelling?

Elisabeth de Musical duurt 2,5 uur inclusief pauze (ovb)

Voor welke leeftijd is de voorstelling geschikt?

De adviesleeftijd die gehanteerd wordt voor Elisabeth is 12 jaar en ouder. Tijdens de voorstelling worden er wel scenes gespeeld die als schokkend kunnen worden ervaren.

Is de cast tijdens alle voorstellingen hetzelfde?

De rolbezetting is in principe zoals op de website wordt gecommuniceerd. Elisabeth behoudt zich het recht voor om de bezetting – zonder aankondiging vooraf – te wijzigen. Dit is geen reden voor restitutie van tickets.

Mag ik foto’s en geluidsopnamen maken tijdens de voorstelling?

Het is niet toegestaan om op enige wijze foto en/of video opnames te maken van de voorstelling.

Wat moet ik doen als ik te laat ben?

We adviseren u om ruim op tijd te komen vanwege de drukte en vanwege het stipte aanvangsuur. Indien u te laat komt dan zal een medewerker van het theater bepalen wanneer het een geschikt moment is om u alsnog in de voorstelling toe te laten en waar u kunt zitten. Te laat komen is geen reden voor restitutie of omboeken van tickets.

Waar kan ik mijn auto parkeren?

Voor vragen omtrent het parkeerbeleid kunt u terecht bij het theater.

Kan ik een speciaal verzoek indienen voor een aankondiging op het podium?

Helaas kunnen wij geen speciale verzoeken inwilligen aangaande gastoptredens of aankondigingen vanaf het podium tijdens de show (denk hierbij aan meedansen/-zingen, huwelijksaanzoek, opdragen van een song etc).

Tickets

Hoe kan ik tickets bestellen?

Klik op de knop “Bestel kaarten” bovenaan de pagina. U komt dan op de bestelmodule.

Ik heb een vraag over mijn tickets waar kan ik terecht?

Voor vragen over uw tickets kunt u terecht bij de organisatie waar u de tickets heeft aangeschaft.

Zijn er rolstoelplaatsen beschikbaar?

Ja, er zijn per voorstelling een beperkt aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. Neemt u hiervoor contact op met het theater. Een normaal ticket geeft geen recht op een rolstoelplaats.

Arrangementen

Zijn er arrangementen mogelijk?

Ja, veel theaters bieden naast tickets ook arrangementen aan voor een complete en onvergetelijke ervaring. Voor meer informatie over de beschikbare arrangementen en mogelijkheden, raden we aan rechtstreeks contact op te nemen met het theater waar de voorstelling plaatsvindt. Zij kunnen je graag informeren over eventuele arrangementen die aansluiten bij jouw wensen en behoeften.”